Politica de retur și de anulare a comenzilor

 

Potrivit legislației europene în vigoare, ai dreptul de anulare a comenzilor online și de returnare a produselor achiziționate, în termen de 14 zile calendaristice, prin respectarea anumitor condiții, pe care le vom explica în cadrul prezentei politici de retur și anulare a comenzilor.

  1. Anularea unei comenzi plasate pe lavestimenta.ro

Dacă vrei să anulezi o comandă plasată pe www.lavestimenta.ro, aceasta poate fi realizată fără nicio justificare, în cel mult 14 zile calendaristice de la plasarea comenzii.

În cazul în care ai efectuat plata pentru comanda plasată, îți vom returna banii în 14 zile calendaristice de la primirea produsului returnat.

Dacă a fost trimisă deja comanda partenerului logistic pentru livrare, vei returna produsul, respectând condițiile noastre de returnare, pe care le vom detalia în următoarea secțiune a prezentei politici.

  1. Returnarea produselor achiziționate de pe lavestimenta.ro

În calitate de client La Vestimenta, ai dreptul de a returna produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fără să oferi o justificare și fără să existe penalități.

Pentru returnarea produselor, vei suporta cheltuielile de livrare a acestora, potrivit Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 34 /2014, ce se adresează persoanelor fizice care cumpără produse online.

2.1 În ce cazuri poți returna produsele?

Poți returna produsele achiziționate de pe www.lavestimenta.ro în următoarele cazuri:

  • Produsul nu respectă specificațiile menționate pe website.
  • Produsul este livrat într-un colet ce prezintă deteriorări.
  • Produsul a fost livrat greșit.
  • Produsul a fost comandat în mărimea eronată.

 

  • Obligațiile clientului care dorește să returneze produsele:

 

  • Clientul are obligația de a informa La Vestimenta despre intenția de returnare a produselor achiziționate, prin mijloacele de comunicare pe care le are la dispoziție, precum e-mailul sau telefonic, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor.
  • Clientul are obligația de a informa La Vestimenta despre intenția de a înlocui produsele achiziționate, contactându-ne prin e-mail sau telefonic.
  • Clientul are obligația de a returna produsele în termen de 14 zile calendaristice de la efectuarea notificării de retur. Dacă această obligație nu este îndeplinită, vom considera cererea invalidă.

 

  1. Situații în care nu este posibilă returnarea produselor:

Clientul nu poate returna produsele și / sau nu poate pretinde despăgubiri în următoarele situații:

3.1 Înlocuirea produsului cu unul de un alt tip sau care are specificații diferite, cu excepția celor care au fost comandate în mărimea eronată.

3.2 Nu este respectat termenul de 14 zile calendaristice pentru efectuarea cererii de returnare.

3.3 Produsul returnat nu se regăsește în aceeași stare în care a fost livrat, respectiv nu se află în ambalajul original sau nu are etichetele și documentele aferente.

3.4. Nu este acceptată returnarea produselor care prezintă semne de uzură, sigilii rupte sau accesorii lipsă.

3.5 În cazul în care coletul este trimis către La Vestimenta cu alte produse față de cele menționate în formularul completat, acestea vor fi refuzate și returnate clientului.

3.6 Pentru produsele achiziționate în perioada campaniilor promoționale, clientul va primi contravaloarea acestora, sub formă de voucher cu valabilitate nelimitată.

 

  1. Rambursarea contravalorii produselor

4.1 Contravaloarea produselor returnate se efectuează prin transfer bancar, în termen de cel mult 14 zile de la primirea lor.

4.2 Dacă se dorește înlocuirea produsului cu unul identic, aceasta se va realiza în condițiile unei comenzi obișnuite plasate pe www.lavestimenta.ro.

4.3 Dacă clientul a returnat un produs respectând cerințele specificate în prezenta politică, dar La Vestimenta nu dispune de unul identic pentru a-l înlocui, va oferi contravaloarea lui, conform 4.2.

 La Vestimenta își rezervă dreptul de a refuza returul, în cazul unui client cu un istoric de retururi repetate, indiferent de tipul produsului returnat. Clientul va fi informat în prealabil, printr-o notificare scrisă sau telefonic.

Produsele returnare sunt trimise la adresa Strada Frumoasă 51, București, 010988.