Termeni și condiții

Prezenții Termeni și Condiții reprezintă acordul legal dintre tine și LA VESTIMENTA CONSIGN S.R.L. Te rugăm să citești acești Termeni și Condiții înainte de a utiliza www.lavestimenta.ro (denumit în continuare Website)¸ de a crea un cont de utilizator și de a vinde în regim de consignație sau achiziționa produse. 

  1. Definițiile termenilor 

Acestea sunt definițiile termenilor ce vor fi utilizați în continuare:

  • Partener individual – orice persoană fizică, cu vârsta de minim 18 ani, care utilizează serviciile La Vestimenta, prin accesarea contului creat pe Website sau care vinde / oferă produse în regim de consignație.
  • Partener Business – orice persoană fizică autorizată, juridică sau organizație fără personalitate juridică, care utilizează serviciile La Vestimenta, prin accesarea contului creat pe Website sau care vinde / oferă produse în regim de consignație.
  • Furnizor sau La Vestimenta – societatea LA VESTIMENTA CONSIGN S.R.L, cu sediul în Bv. Pipera 1-VIII E, ap. 51, et. 4, Voluntari, Ilfov, înregistrată la Registrul Comerțului sub J23/5825/2023, Cod Unic de Înregistrare RO48749177, e-mail contact@vestimenta.ro, numărul de telefon 0748522078.
  • Cumpărător – persoană fizică sau juridică care achiziționează Produse de la Parteneri sau La Vestimenta.
  • Produs – bunul care poate fi comercializat în conformitate cu reglementările legale în vigoare, care respectă prevederile prezenților Termeni și Condiții și care este prezentat pe Website de către Vânzâtor, prin intermediul Serviciilor. Termenul de produs se referă, de asemenea, la bunul oferit spre vânzare pe magazinul online La Vestimenta.
  • Servicii – acest termen face referire la serviciile prestate de către La Vestimenta Consign S.R.L, conform descrierii lor de la punctele 2.1 sau 2.2 de mai jos.
  • Anunț – oferta prin care Partenerul o publică pe Website, pentru vânzarea unui produs.
  • Operatori – persoane instruite pentru a verifica și modera conținutul Anunțurilor publicate de către Parteneri pe Website.
  • Acord de prestări servicii – înțelegerea părților cu privire la Serviciile pe care Furnizorul le prestează pentru Beneficiar.
  • Acord de vânzare – cumpărare – acordul dintre La Vestimenta și Cumpărător cu privire la vânzarea produselor pe Website.
  • Prin accesarea Website-ului și crearea unui cont, declari și garantezi că ești o persoană cu vârsta de minim 18 ani, cu drept deplin de exercițiu, sau, dacă ești o persoană juridică, că ești o societate înregistrată, care funcționează conform prevederilor legale din România.
  1. Activitatea LA VESTIMENTA CONSIGN S.R.L prin intermediul Website-ului

Activitatea La Vestimenta Consign S.R.L. prin intermediul Website-ului include următoarele:

  • Servicii de afișare a anunțurilor de vânzare / cumpărare a produselor, după crearea unui cont de client pe Website.
  • Servicii de monitorizare a anunțurilor afișate pe Website, în vederea rezervării, verificării și vânzării produselor. În urma acestor servicii, Furnizorul nu este implicat direct în procesul de vânzare și cumpărare a produselor, iar orice dispută sau neînțelegere referitoare la produs, livrare sau plată, se soluționează direct între vânzător și cumpărător, respectiv persoanele implicate în schimbul de produse.
  • Serviciul de achiziționare de produse în regim de consignație. Pentru acest serviciu, găsești dispoziții dedicate în secțiunea 5 de mai jos.
  • Vânzare de produse în magazinul online La Vestimenta, activitate prin care La Vestimenta Consign S.R.L comercializează produsele achiziționate direct de la Partenerii Individuali și Business ori luate în consignație de la aceștia. Găsește în secțiunea 6 de mai jos dispoziții dedicate acestei activități.
  • Prin accesarea Website-ului și/sau crearea unui cont de utilizator, îți exprimi acordul de acceptare în totalitate și necondiționată a prezenților Termeni și Condiții.

 

  1. Scopul prezenților Termeni și Condiții

 

3.1 Scopul acestor Termeni și Condiții urmărește definirea condițiilor de utilizare a Website-ului și de vânzare a produselor către La Vestimenta.

  • Secțiunea 4 privește reglementarea Acordului de prestări servicii
  • Secțiunea 5 privește modul prin care Furnizorul achiziționează produsele de la Parteneri, pentru vânzarea lor prin intermediul magazinului online La Vestimenta.
  • Secțiunea 6 privește reglementările Acordului de Vânzare și Cumpărare, pentru comercializarea produselor din magazinul online La Vestimenta.

3.2 Conținutul integral al Website-ului, respectiv imagini, texte, elemente grafice și nu numai, sunt proprietatea La Vestimenta și sunt protejate de Legea drepturilor de autor nr. 8 / 1996 cu modificările ulterioare. Preluarea oricăror informații de pe Website, pentru a le republica sau în orice alt scop, fără acordul scris în prealabil al Furnizorului, este interzisă și, ca atare, este pedepsită de legea în vigoare.

  1. Acordul de prestări servicii 
  • Părțile acordului 

Părțile, respectiv Furnizorul și Partenerul, au convenit să încheie prezentul acord, prin respectarea următoarelor condiții:

 

  • Obiectivul acordului 

Obiectivul acordului este reprezentat de Serviciile pe care Furnizorul le prestează Partenerului. Dacă acestea includ afișarea unui Anunț, el se creează prin descrierea reală a Produsului care face obiectul Anunțului. Descrierea va conține denumirea producătorului, materialul din care produsul este confecționat și prețul produsului.

Partenerul va ține cont de următoarele prevederi, înainte de a solicita serviciile Furnizorului:

  • Prin trimiterea Anunțului de publicare către Furnizor, Partenerul declară că este în totalitate de acord cu prevederile specificate în cadrul acestor Termeni și Condiții. Prin urmare, prin nerespectarea acestora, Partenerul ia la cunoștință obligația de a suporta consecințele reglementate prin prezentul acord.
  • Partenerul își asumă răspunderea de a comunica Furnizorului informații veridice despre Produse, indiferent dacă acestea sunt sau nu verificate de Operatori.
  • Valabilitatea unui anunț este nedeterminată.
  • Durata acordului 

Acordul intră în vigoare odată cu achiziția efectuată de către Partener a Serviciului / Serviciilor oferite de către Furnizor.

 

  • Drepturile și obligațiile Furnizorului 

Furnizorul se obligă:

  1. Să faciliteze accesul Partenerului la Website și la Servicii, fără ca acesta să fie nevoit să instaleze un soft suplimentar.
  2. Să ofere Servicii prin respectarea condițiilor și a termenelor comunicate în prealabil Partenerului și stabilite de către Furnizor în prezentul acord.
  3. Să publice anunțurile în conformitate cu prevederile indicate în acești Termeni și Condiții, prin intermediul website-ului.
  4. Să soluționeze în cel mai scurt timp cu putință orice disfuncționalitate a Website-ului și să corecteze orice nepotrivire există în Anunț, între datele oferite de Partener și cele publicate pe Website.
  5. Furnizorul nu garantează Partenerilor că Website-ul va fi disponibil fără nicio întrerupere sau eroare. De asemenea, Furnizorul nu va fi responsabil de anunțurile neafișate, afișate parțial sau eronat, din cauze care sunt dincolo de controlul lui direct, dar nici de pagubele, fie directe, fie indirecte, pe care Partenerul le-ar putea suferi ca rezultat al acestora.
  6. Furnizorul nu este responsabil de activitățile Partenerilor, cu precădere de furnizarea de conținut eronat, ce privesc datele Produsului.
  7. Furnizorul deține totalitatea drepturilor de proprietate intelectuală asupra Website-ului.
  8. Furnizorul se obligă să informeze organele abilitate cu privire la orice activitate cu aparență nelegală, desfășurată de Partener.
  9. Furnizorul are libertatea de a realiza teste și statistici, cu scopul de a îmbunătăți activitatea La Vestimenta și experiența Partenerilor, fără să existe obligația de a-i informa suplimentar cu privire la testele sau analizele efectuate și a rezultatelor obținute, dat fiind faptul că sunt prelucrate doar informații legate de categoriile de produse și prețurile lor.

 

  • Drepturile și obligațiile Partenerului

 

Partenerul se obligă să:

4.5.1. Să achite prețul convenit pentru Servicii, așa cum este menționat în prezenții Termeni și Condiții.

4.5.2 Să nu afișeze anunțuri cu produse contrafăcute sau informații eronate, cu scopul de a informa greșit potențialii cumpărători. În cazul în care aceste obligații sunt încălcate, există consecințe legale ce vor fi suportate, dar și ștergerea contului La Vestimenta și a anunțurilor publicate de respectivul Partener, fără să îi fie returnată suma care a fost deja achitată Furnizorului.

4.5.3 Partenerul este răspunzător pentru Anunțurile publicate și declară că acestea reflectă starea reală a produselor, fără să fie încălcate drepturile Furnizorului sau ale unei terțe persoane.

4.5.4 Partenerul are dreptul de a beneficia pe deplin de Serviciile Furnizorului, atât timp cât sunt respectate prevederilor acestor Termeni și Condiții.

4.5.5 Partenerul declară că deține toate drepturile de proprietate intelectuală în privința conținutului publicat în Anunț și este de acord ca acesta să fie publicat de Furnizor pe Website, comunicate de presă, bannere, televiziune sau internet. Dacă această clauză nu este respectată, Partenerul va suporta consecințele menționate la punctul 4.5.2.

4.5.6 Prin crearea unui cont pe Website, Partenerul își exprimă acordul în totalitate față de Termenii și Condițiile Furnizorului.

4.5.7 Prin crearea unui cont pe Website, Partenerul încheie un acord cu La Vestimenta. Partenerul poate încheia acordul, prin ștergerea contului său, cu respectarea următoarelor reguli:

  • Ștergerea contului se poate realiza prin selectarea opțiunii disponibile în Contul creat, trimiterea unei solicitări de denunțare pe e-mail la adresa contact@lavestimenta.ro sau trimiterea unei scrisori de denunțare la adresa Furnizorului.
  • Odată cu ștergerea contului de către Partener, acordurile încheiate între acesta și La Vestimenta nu vor mai produce efecte.
  • Plățile încasate de Furnizor nu vor fi restituite Partenerului, după denunțarea acordului.
  • Ștergerea contului aduce cu sine pierderea informațiilor oferite Furnizorului de către Partener, alături de drepturile și beneficiile acestora.

4.5.8 Partenerul nu poate prelua alte informații de pe Website, decât cele din propriul Anunț, și nu pot fi republicate integral sau parțial, fără un acord scris oferit de Furnizor în prealabil. Dacă această clauză este încălcată, Partenerul va suporta consecințele menționate la punctul 4.5.2.

  • Depunerea și soluționarea plângerilor
    • Partenerul are dreptul de a depune plângere sau sesizare cu privire la Anunțurile publicate pe Website sau la activitatea altui Partener, în termen de cel mult 3 zile de la producerea cazului sesizat.
    • Plângerile se depun prin completarea formularului de contact de pe Website și trebuie să conțină datele de identificare ale Partenerului care le efectuează și ale Anunțului care face obiectul plângerii, pentru a permite Furnizorului să le soluționeze în cel mai scurt timp cu putință.
    • Dacă plângerea cuprinde toate informațiile necesare identificării Partenerului, a Anunțului și a problemei, furnizorul va oferi un răspuns în termen de cel mult 30 de zile de la primirea ei. În caz contrar, Partenerul va fi notificat de Furnizor referitor la lipsa informațiilor, ducând la o prelungire a timpului necesar soluționării problemei.
    • Partenerul Individual se poate adresa, de asemenea, Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, prin accesarea linkului: anpc.gov.ro.

 

  • Reclamațiile Partenerilor Individuali 

4.7.1 Partenerii Individuali pot transmite reclamații privitoare la Serviciile oferite de Furnizor, la adresa de e-mail contact@lavestimenta.ro sau la adresa sediului La Vestimenta, incluzând date de contact și informații complete asupra cazului, pentru a permite Furnizorului să le verifice și să ofere un răspuns.

4.7.2 Dacă după primirea unui răspuns de la Furnizor, Partenerrul Individual consideră necesar, se poate adresa Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, prin accesarea linkului: www.anpc.gov.ro.

 

  • Reclamațiile Partenerilor Business 

4.8.1 Un Partener Business poate adresa o reclamație contra Furnizorului în următoarele cazuri:

  1. Furnizorul nu respectă obligațiile impuse de Regulamentul (UE) 2019/1150 al Parlamentului European și al Consiliului din 20 iunie 2019, privind promovarea echității și a transparenței pentru întreprinderile utilizatoare de servicii de intermediere online.
  2. Activitatea Partenerului este afectată de unele probleme tehnice ale Website-ului, care nu au fost soluționate de Furnizor în termen de cel mult 30 de zile de la data notificării.
  3. Furnizorul șterge unul sau mai multe Anunțuri, șterge sau suspendă contul Partenerului Business, fără să respecte reglementările menționate în prezenții Termeni și Condiții.

4.8.2 Partenerul Business poate transmite reclamația în format electronic sau fizic, la adresa La Vestimenta, având grijă să includă informații complete, pentru a permite La Vestimenta să verifice reclamația. Reclamațiile se vor soluționa conform mențiunilor de la punctul 4.6.3.

4.8.3 Partenerul Business poate apela la mediere, pentru a soluționa disputele ce pot apărea între acesta și La Vestimenta, referitor la Servicii sau la soluționarea plângerilor descrise la punctul 4.8.1. La Vestimenta va încerca soluționarea unor astfel de dispute, prin intermediul mediatorilor.

4.8.4 La Vestimenta își rezervă dreptul de a refuza invitația la mediere a Partenerului Business, situație în care soluționarea disputei se va realiza în fața instanței de drept comun de la sediul Furnizorului.

 

  • Returul și anularea 

Potrivit legislației europene în vigoare, ai la dispoziție 14 zile pentru a anula un produs sau serviciu online, fără justificare.

 

  • Încetarea 

Prezentul acord încetează în următoarele condiții:

  • Prin exercitarea dreptului de retragere de către Partener, cu respectarea punctului 4.9.
  • Prin denunțarea unilaterală din partea Partenerului, cu respectarea punctului 4.5.7.
  • Prin denunțarea unilaterală din partea Furnizorului, prin notificarea prealabilă a Partenerului, cu 15 zile înainte ca denunțarea să producă efecte.
  • Prin reziliere de plin drept din partea Furnizorului, fără să fie necesară o notificare prealabilă, în cazul situațiilor descrise la punctele 4.5.1, 4.5.2, 4.5.3, 4.5.5, 4.5.8. 
  1. Achiziționarea produselor de la Parteneri de către La Vestimenta și vânzarea lor pe Website
  • Partenerii pot vinde direct sau oferi în regim de consignație Produsele către La Vestimenta, care devine proprietarul sau consignatorul Produselor pe care le va prezenta pe Website.
  • Indiferent dacă dorește să își vândă sau să dea în regim de consignație Produsele, Partenerul trebuie să completeze formularul disponibil pe Website.
  • Partenerul trebuie să ofere Furnizorului date cu caracter personal, care permit identificarea lui, alături de poze și alte informații privitoare la Produse, în conformitate cu Politica de confidențialitate.
  • La Vestimenta verifică autenticitatea fiecărui Produs oferit de Partener pentru luarea în consignație sau vânzare. Dacă nu se poate confirma calitatea Produsului, acesta este expediat înapoi către proprietarul inițial. În cazul Produselor autentice, acceptate de La Vestimenta, Partenerul va primi contractul standard de vânzare cumpărare sau consignație, pentru a fi semnat.
  • Odată ce Partenerul semnează contractul, urmează să trimită Produsul către Furnizor, care se va ocupa de fotografierea profesională a acestuia și încărcarea pe Website a imaginilor create, alături de o descriere corespunzătoare.
  1. Acordul de vânzare – cumpărare a produselor de pe Website 

În cadrul acestei secțiuni, sunt descrise reglementările Termenilor și Condițiilor de comercializare a produselor prin intermediului Website-ului.

 

  • Obiectul acordului 

Obiectul acordului este reprezentat de vânzarea și cumpărarea Produselor prezente pe Website, după achitarea prețului corespunzător.

Fiecare Produs comercializat de La Vestimenta beneficiază de o pagină distinctă pe Website, unde cumpărătorul regăsește poza Produsului și o descriere a acestuia, ce cuprinde date despre producător sau condiția Produsului.

Cu toate că Furnizorul realizează imagini profesionale ale Produselor, acestea pot să difere în realitate, motiv pentru care Cumpărătorul își asumă că pozele de pe Website au caracter informativ.

 

  • Plasarea unei comenzi 
  • 2.1 Comenzile sunt plasate online, prin intermediul Website-ului, prin crearea unui cont de utilizator sau prin adăugarea directă a produsului în coș, fără un cont de client.
  • 2.2 Pentru a crea un cont de utilizator, cumpărătorul trebuie să furnizeze datele lui cu caracter personal, prin completarea corectă a formularului. De asemenea, acesta trebuie să seteze o parolă de accesare a contului.
  • Cumpărătorul adaugă în coș Produsele pe care dorește să le achiziționeze, fără să existe o limită a acestora.
  • Înainte de a finaliza plasarea unei comenzi, Cumpărătorului i se cere acceptarea Termenilor și a Condițiilor, situație în care este direcționat către această pagină.
  • La Vestimenta va informa prin e-mail Cumpărătorul cu privire la primirea comenzii, ceea ce marchează încheierea Acordului de vânzare – cumpărare, în conformitate cu prevederile din acești Termeni și Condiții. 
    • Prețul și plata produselor
  • Prețul este cel afișat în dreptul pozei, pe pagina de prezentare a Produsului, în moneda națională și nu este negociabil. Sumarul comenzii va include prețul total al Produselor adăugate în coșul de cumpărături și informații privitoare la costul livrării acestora.
  • Cumpărătorul va achita prețul ramburs, la primirea coletului.
  • Factura va fi comunicată Cumpărătorului, odată cu livrarea Produsului.
  • Livrarea produselor către Cumpărător 
  • Produsele sunt ambalatele corespunzător, pentru a asigura integritatea lor în timpul transportului și al manipulărilor de încărcare și descărcare.
  • Produsele sunt livrate până la adresa de livrare indicată în formularul de comandă, printr-o firmă de curierat parteneră La Vestimenta.
  • Termenul de livrare estimat este menționat în sumarul comenzii și poate varia între 2 și 14 zile de la confirmarea comenzii.
  • Cumpărătorul are obligația de a prelua Produsele comandate la data și locul agreate cu firma de curierat. Dacă curierul nu va găsi nicio persoană la adresa indicată de Cumpărător sau Cumpărătorul va refuza primirea coletului, produsele vor fi returnate către La Vestimenta. Furnizorul va păstra produsele timp de 7 zile de la momentul restituirii lor și le va livra din nou, o singură dată, către Cumpărător, acesta din urmă suportând cheltuielile de livrare, însă doar dacă Cumpărătorul contactează Furnizorul în decursul celor 7 zile.
  • Dacă societatea La Vestimenta nu este contactată de Cumpărător pe perioada celor 7 zile sau produsul este retrimis, dar nu este preluat de Cumpărător, are dreptul să recupereze orice cheltuieli cauzate de încălcarea obligațiilor asumate de Cumpărător.
  • La livrarea produselor, Cumpărătorul sau un reprezentat al acestuia, confirmă primirea lor, prin semnarea unui proces verbal de predare – primire / document de transport. Orice persoană care semnează confirmarea de predare – primire / documentul de transport în numele Cumpărătorului, declară că este deplin autorizată să semneze documentele în numele acestuia.
  • Obligațiile părților
  • Dreptul de proprietate asupra Produselor trece de la Vânzător (La Vestimenta sau Partenerul care a dat produsul în consignație către La Vestimenta) la Cumpărător, după achitarea integrală a prețului menționat pe factura comunicată. Dacă nu este plătit integral prețul, La Vestimenta va lua imediat măsurile necesare pentru recuperarea Produselor. Astfel, La Vestimenta sau Partenerul își menține dreptul de proprietate asupra Produselor, până la încasarea integrală a prețului.
  • Orice risc asupra Produselor, precum furt, pierdere, dispariție sau degradare, se transmit de la Vânzător la Cumpărător, în momentul semnării procesului de predare – primire / documentul de transport al produselor. 
  • Garanția produselor 

În prezenta secțiune sunt prevăzute informații privitoare exclusiv la Produsele comercializate în magazinul online La Vestimenta.

  • La Vestimenta garantează doar pentru conformitatea Produsului, respectiv că acesta se prezintă așa cum este descris pe pagina lui de pe Website. Produsele comercializate de La Vestimenta sunt achiziționate de la persoane care își vând direct sau prin consignație bunurile din garderoba proprie. Ca atare, La Vestimenta își asumă doar garantarea conformității Produselor, în concordanță cu specificațiile de Website, iar Cumpărătorul își asumă orice eventuale defecte pot fi întâlnite la produsele care sunt prezentate ca pre-owned.
  • Sunt considerate conforme produsele care respectă descrierea furnizată de către La Vestimenta și se încadrează în parametrii de calitate firești pentru produsele de același tip.
  • La Vestimenta garantează că Produsele comercializate sunt 100% autentice. În cazul în care se demonstrează contrariul, La Vestimenta va returna banii Cumpărătorului. La Vestimenta pune preț pe livrarea de produse autentice și de calitate, motiv pentru care verifică temeinic autenticitatea lor.
  • Vânzătorul poate fi răspunzător pentru Produsele a căror lipsă de conformitate apare în termen de 2 ani de la data livrăriilor și de 1 an, în cazul produselor pre-owned. Dacă lipsa de conformitate apare în termen de 6 luni de la data livrării produsului, se presupune că aceasta a existat în momentul livrării, până se demonstrează contrariul.
  • Cumpărătorul are obligația de a informa La Vestimenta despre lipsa de conformitate, imediat după constatarea ei, dar nu la mai mult de 2 luni de la aceasta.
  • Atunci când solicită o garanție, Cumpărătorul trebuie să prezinte produsul neconform în ambalajul original, alături de accesoriile corespunzătoare, copie a facturii fiscale, certificatul de garanție și sigiliul La Vestimenta intact. Produsele care ajung la Vânzător fără aceste documente și cu sigiliul rupt, sunt returnate Cumpărătorului, fără să i se soluționeze garanția.

 

    • Retragrea din contractul de Vânzare – Cumpărare și Returul produselor

 

Această secțiune se adresează Cumpărătorilor care sunt persoane fizice, potrivit art. 2 pct. 2 din Ordonanța nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor.

  • Retragerea din contractul de vânzare – cumpărare se efectuează prin anularea comenzii și prin returul produselor livrate.
  • Cumpărătorul poate solicita returul, fără să invoce un motiv, în termen de 14 zile de la semnarea de primire a coletului.
  • Pentru a se retrage din acord, Cumpărătorul trebuie să comunice în termenele de mai sus intenția sa, prin e-mail sau printr-o adresă scrisă, transmisă la sediul La Vestimenta.
  • Produsele se returnează cu sigiliul La Vestimenta, nerespectarea acestei clauze ducând la refuzul La Vestimenta de a procesa returul Produsului prezentat fără sigiliu.
  • Nu sunt acceptate la retur Produsele cu sigilii rupte, semne de uzură (altele decât cele menționate pe Website, în descrierea Produsului) sau care au accesorii lipsă. De asemenea, dacă coletul este transmis de Cumpărător către La Vestimenta peste termenul de 14 zile sau dacă acesta conține alte produse față de cele indicate în formularul de retur, La Vestimenta va refuza preluarea coletului.
  • Cumpărătorul este responsabil de reducerea valorii Produselor, cauzată de manipularea acestora. În acest caz, La Vestimenta va evalua reducerea valorii Produselor și o va reține din suma restituită, iar dacă aceasta a fost deja rambursată, o va solicita separat, dar nu mai târziu de 14 zile de la primirea Produselor prin retur.
  • După returnarea produselor și anularea comenzii, Cumpărătorul va primi valoarea acestora, în cel mult 14 zile de la data în care a trimis notificarea către La Vestimenta, cu privire la intenția de anulare / retur.
  • Cumpărătorul este cel care va suporta cheltuielile de transport.
  • Îndeplinirea obligațiilor

Fiecare parte este responsabilă de îndeplinirea integrală și la timp a tuturor obligațiilor asumate prin acest acord.

Termenii și Condițiile se acceptă prin bifarea check boxului corespunzător de pe Website, la crearea contului de utilizator. De asemenea, prin accesarea Website-ului și crearea contului, acceptați neechivoc Termenii și Condițiile, Politica de Confidențialitate și protecția datelor.

 

  • Modificarea prezenților Termeni și Condiții

 

Furnizorul poate modifica Termenii și Condițiile și actualiza conținutul Website-ului, inclusiv politicile care sunt menționate mai sus.

Dacă există modificări semnificative ale acestora, va informa despre ele, prin indicații pe Website sau e-mailuri la adresele furnizate.

Furnizorul are dreptul de a limita / refuza accesul pe Website, fără măsuri discriminatorii, dar și de a suspenda sau închide acest Website.

Drepturile și obligațiile Părților, menționate în acești Termeni și Condiții, respectă prevederile legale în vigoare.

 

  • Forță majoră

 

Părțile nu răspund de neexecutarea la termen sau în mod corespunzător, a oricărei obligații survenite prin prezentul acord, dacă aceasta a fost cauzată de forță majoră. Un eveniment de forță majoră poate fi virusarea Website-ului, situație în care este suficientă informarea prin e-mail sau pe Website a persoanelor afectate.

Partea care invocă forța majoră trebuie să informeze cealaltă Parte în termen de 5 zile calendaristice de la producerea evenimentului. Dacă în termen de 10 zile, evenimentul nu încetează, Părțile au dreptul de a înceta prezentul acord, fără să poate fi pretinse daune sau restituirea vreunei sume.